Friday, November 21, 2008

PANASNYA ISU 360 TAPI ...

Rabu lepas rancangan mingguan yang mengupas isu semasa iaitu 360 bersiaran dengan isu yang sangat panas mengenai gejala Gay. Banyak laman web atau forum yang memepertikaikan pendedahan tersebut seperti mamat yang di temuramah yang kononnya Pramugara dan terlibat dalam gejala ini. Ada yang memaklumkan pada Sensasi Seni mengenai keraguan mereka tentang pramugara yang mengaku gay itu. Antaranya betulkah dia Pramugara sedangkan giginya nampak jongang. Takkan lah MAS ambil staff yang jongang sebagai pramugara?. Satu lagi kata mereka, keadaan rumahnya bersepah, sedangkan orang ramai sedia maklum yang rumah seorang gay selalunya kemas dan bersih. Di sini Sensasi Seni lampirkan bersama beberapa komen forum laman web yang mempertikaikan kebenaran interview itu. Tetapi disebalik pembongkaran panas TV3 melalui rancangan 360 itu, secara tidak langsung membongkar pula cerita mengenai personaliti mereka sendiri. Di bawah ada petikan yang di paste dari forum sebuah laman web, antaranya :-

Follow up:
aku rase TV3 dlm rancangan 360 ni buat mock up jer lebih... aku perasan pramugara tu masa diblurkan muka, gigi dia jongang... so ade ker pramugara bergigi jongang....tak habis2 dengan propa.....kenapa si mazidul tu tak buat mock up temubual dengan personaliti tv3 n reporter2 diaorg yang satu barisan dengan kiter ni kan....hahahhahterlebey sudah....

Follow up: ewan388 [msg] [block!] 20 Nov 2008, 01:25
aku rasa lepas ni plu kat tv3 tu kecut perut sbab takut kantoi.leh ke aku letak nama plu kat tv3 tu kat sini. hahahahahahahtak pe la sendiri mau ingatkenapa misti dijadikan isu kan. aku pelik la

Follow up: azizidrus [msg] [block!] 20 Nov 2008, 06:29
nape ada mamat plu yg sanggup di interview utk bukak pekung di dada?? TV3 bayar berjuta2 ke? Mazidul tu kes cerai dia pun tk settle...sibuk kes plu pulak!!

3 comments:

Meen Zuleyka said...

hmmm gud question...sebaiknya biarlah producer 360 sendiri yg jwb soalan tuh...

Anonymous said...

Panasnya cerita 360 ni, tentu lebih panas kalau pendedahan tu meminta pendapat artis2 yg terlibat juga coz ada juga artis kita yg Gay

ADam Dryx said...

Salam tuan punya blog,

Diharapkan anda dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya.

Saya mohon kebenaran melampirkan keratan blog anda di blog saya ini. Kredit juga saya sertakan sekali.

Terima kasih.